W poprzednim module opisywałaś/eś jedno ćwiczenie i narzędzia, których użyłaś/eś do jego przygotowania. W tym module idziemy o krok dalej:
- Podpisz w dowolny sposób wybrane przez Ciebie ćwiczenie - np. imieniem, nazwiskiem, pseudonimem, inicjałami, możesz też nadać mu tytuł lub nazwę.
- Dodaj do swojego ćwiczenia wybraną otwartą licencję i zastanów się, czemu tę licencję wybrałaś/eś.
- Sprawdź czy taki zasób spełnia wymogi otwartości. Jeśli jeszcze nie - zapisz sobie, co powinno wyglądać inaczej lub wymaga zmiany. Jeśli chcesz wprowadź od razu niezbędne poprawki.
Nie musisz pracować na tym samym ćwiczeniu, co w module pierwszym - możesz wybrać inne albo napisać zupełnie nowe.
Zapraszamy do zabawy. Czy znajdziesz wszystkie hasła, które pasują do otwartych zasobów edukacyjnych?
Zagadnienia do rozważenia:
- Czy wolne licencje mogą ułatwić twoją pracę? Jak?
- Jakie widzisz szanse i zagrożenia w dzieleniu się materiałami przez nauczycieli?